Maybelinne color tattoo 24HR

5 jul

Deze prachtige oogschaduws verdienen een plek op de site, ze zijn namelijk zo mooi. Ik heb swachtes gemaakt en een simpele ooglook.

Allereerst de verpakking.. hier word ik niet goed van. Ze zitten helemaal beplakt met vieze stickers die aan het product blijft plakken. Met wat schoonmaken is het er redelijk af.. gelukkig maar.

Er zijn 6 kleuren, ik heb 40-Permanent Taupe en 35-On and on Bronze.

On and on Bronze en Permanent TaupeIk ben voor de neutrale kleuren gegaan, want dat draag ik het meeste. De eerste kleur is een shimmery kleur en de taupe kleur is een matte kleur, en ik vind ze prachtig! De substantie is romig en er komt veel kleur vanaf, het is prima aan te brengen met je vingers. Je kan er ook nog met een poederoogschaduw ovenheen gaan en het samen blenden voor een extra mooi effect. Op deze foto draag ik permanent taupe in combinatie met een gelliner. Erg simpel maar wel mooi.
De Maybelinne Color Tattoo 24HR kost €9,99 p.s. maar op het moment zijn ze in de aanbieding bij de Trekpleister, 2 voor €15,00.Bedankt voor het lezen!Liefs, Bianca

Plaats een reactie