Sale bij Rituals!

10 jul

Ik liep even in het centrum en ik zag dat er sale bij de Rituals is, tot 50%. Dus ik denk, laat ik eens naar binnen gaan om te kijken. Maar het bleef niet alleen bij kijken.

Ik kocht een foaming shower gel sensation. Ik had afgelopen Kerst een mini in mijn kerstpakket en die vond ik zo fijn! Zo iets had ik ook nog nooit gezien. Helaas gaat alles een keer op dus ook die mini. Nu heb ik voor het eerst een grote verpakking gekocht, en hij was nog in de aanbieding ook!

Het is de Himalaya Mist met dennen extract en cederhout. De geur is, zoals je misschien al verwacht, erg warm waardoor deze foaming showergel goed geschikt is voor de koude dagen. Ik ga dit jaar 2,5 week naar de camping in Nederland en daar kan het ook erg koud zijn, dus wie weet neem ik hem wel mee.

Voor wie niet weten wat een foaming shower gel nou precies is, heb ik het even gefilmd:

De Himalaya Mist heb ik gekocht voor €4,75 i.p.v. €7,90.

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Bianca

Eén reactie to “Sale bij Rituals!”

  1. Eline 10 juli 2012 bij 16:25 #

    Wow, die schuim lijkt me goed! Wat leuk dat die geleidelijk aan tot een mousse vormt!
    -xxx- Eline

Plaats een reactie